top of page
לוגו מועצת הנוער העירונית רעננה

מבצע חלוקת חבילות מזון לראש השנה


זו השנה החמישית שמועצת הנוער העירונית מובילה מבצע חלוקת חבילות מזון לשורדי השואה והקשישים הנזקקים. במסגרת המבצע נתרמו בשנה זו כ-50 חבילות ובכך מתאפשר לאותם קשישים לפתוח את השנה עם חיוך.

הליך איסוף מוצרי המזון החל מוקדם מאוד השנה בעקבות הצמידות של

ראש השנה לחופש הגדול. כבר בתחילת חודש אוגוסט החלו נציגי מועצת הנוער בעבודה מסביב לשעון שכללה שיחות, הודעות, מיילים וכמובן עמידה בכניסה לסופרים.


מרים וניש, יו"ר מועצת הנוער: "זו השנה החמישית שבה מועצת הנוער מארגנת חבילות מזון לכבוד ראש השנה לשורדי שואה ולקשישים נזקקים ברעננה. בשבועות האחרונים בני נוער מטעמינו עמדו בסופרים כדי לאסוף מוצרי מזון, אנחנו מודים מאוד לכל התושבים שעזרו לנו!"


אורזים את חבילות המזון

גל פביאן, יו"ר מועצת הנוער לשעבר: "בתור מישהו שעשה את זה במשך 4 שנים, אתם לא מבינים איזו הרגשה מדהימה זאת להעניק חבילה מכבדת לשורד שואה או קשיש נזקק לקראת החג. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למענם."


עומדים בכניסה לסופרים


איסוף מוצרי מזון

כל זה לא היה קורה בלי כמה אנשים מאוד חשובים: ראשונים, אתם, תושבי רעננה (ותושבים המגיעים לקנות ברעננה), על כך שפתחתם את הלב, הושטתם את היד ותרמתם מוצרי מזון. תודה מיוחדת מוקדשת לכל התושבים שסייעו לנו בשלב חלוקת החבילות. אין כמוכם!! למנהלי סניפי רעננה של שתי רשתות מזון, שאפשרו לנציגים שלנו לעמוד ולהתרים בכניסה אליהם. תודה!! לחברת אריזות, שתרמה לנו ארגזים. לעדי פרילינג-אנקורי, מנחת המועצה, שכמו בכל שנה מנהלת את המבצע הזה ביד רמה ומובילה אותו להצלחה מרובה. מזכירות המועצה רוצה להודות ליו"רית המדהימה שלנו, שהוציאה את המבצע לפועל ושבלעדיה כלום לא היה קורה, מרים וניש, ולמשפחתה. ואחרונים חביבים, לכם, נציגי ונציגות המועצה, שתרמתם מזמן החופשה שלכם, כדי להפוך את החג של עשרות שורדי שואה לחגיגי יותר.

שנה טובה לכולם!💗💗

  • YouTube
  • Facebook
  • Instagram
111111111111111111111111no-bk.png
22222no-bk.png
bottom of page